Drew Barrymore Online

Ahoj všem, dneska sem brouzdal u Drew na FB 😀 a všiml jsem si toho, že Drew spustila novou kampaň v rámci #FLOWEREyewear a k této kampani natočila a zároveň nafotila i nové fotografie:) zároveň sdílela v čem vlastně nová kampaň spočívá.

Já trávím čas u obrazovky, Ty ho tam trávíš, vlastně všichni u ní trávíme spoustu času!
Odložila jsem telefon na JEDEN TÝDEN! Ale jako pilná a pracovitá včelka, se s vámi chci podělit o věci, které jsme si pro Vás připravili (a hlavně věci, ze kterých můžeme těžit všichni!), a stejně jako vy nemám možnost omezovat trávení svého času nad obrazovkou  iPhonu, notebooku, iPadů … co k tomu dodat, v dnešní době se jedná na pracovní nástroje! A definice úspěchu je zaměstnání!
Proto  jsme vytvořili užitečné řešení! Představujeme @flowerbydrew #FLOWEREyewear modře osvětlené brýle určené ke snížení únavy, brýle blokují  ultrafialové paprsky  a 40% paprsků modrého světla, které pocházejí z obrazovek, které všichni známe a milujeme. Super je, že jsou k dostání i bez předpisů! Jsou dostupné všem ! K dispozici nyní výhradně @walmart
Pro toto spuštění jsme vybrali neuvěřitelnou skupinu firem, které obdivujeme a zároveň nám pomohli navrhnout tyto skvělé  @flowerbydrew  brýle s ochranou proti modrému světlu.
Děkuji @whitneytingle @danielleduboise z @sakaralife, Roxy z @societysocial, @marcia_creates a Celi z @tribesofjoseph, @jaimegetto a @hstupi z @booknowaday a mého GIRL @amirahkassem zakladatelky @flourshopu (FLOWER) miluje všechny práce FLOUR! a její těžké práci v tomto byznysu a zároveň jsme hrdí na to, že jsme v této kampani zdůraznili, a já sama sem se nemohla dočkat až se s vámi o tuto skvělou zprávu podělím!

I screen, you screen, we all screen too much!I put my phone down for ONE WEEK! But, as a proud worker bee with things we are making (that I really want share so that others can benefit for what we made for them!) I don’t always have the option of limiting my screen time. iPhones, laptops, iPads… what can I say, they are the business tools we live on to keep us all employed! And the definition of success is employment! We have created a helpful solution though! Introducing @flowerbydrew #FLOWEREyewear blue light glasses designed to reduce fatigue, block ultra-violet rays and 40% of blue light rays that come from the screens we all know and love. The great part is, you don’t even need a prescription! Anyone can wear them! Available now exclusively @walmart (link in bio)For this launch, we chose an incredible group of entrepreneurs we admire to model our new @flowerbydrew blue light frames Thank you @whitneytingle @danielleduboise of @sakaralife , Roxy of @societysocial , @marcia_creates and Celi of @tribesofjoseph , @jaimegetto and @hstupi of @booknowaday and my GIRL @amirahkassem founder of @flourshop (FLOWER loves FLOUR!) These women all work so hard to run their businesses and we are proud to highlight them in this campaign that I couldn’t be more excited to share! Photographed by @jamienelson

Zveřejnil(a) Drew Barrymore dne Čtvrtek 27. února 2020

29 února, 2020 Author: Lukyn No Comments
Leave a Reply